Redo för partaj!

En vecka går fort! Och den här veckan har gått jättefort! 
Förra helgen hade jag fint sällskap här hemma i form av Pia och Helena! 
Samma fina sällskap hade jag i Tallboda i onsdags men då var även gullungen Ebba med! ☺️ 

Annars har vi mest grejar här hemma. Renoverat möbler för fulla muggar! 
Bilder på det kommer. Nu saknar vi bara ett par köksstolar också. Jag har säkert tittar på hundra stolar men jag hittar inte dom stolarna. Så jakten fortsätter (iaf sålänge Victors tålamod finns kvar, sen kommer han att åka och köpa ett par stolar..) 

Ikväll är det partaj! Jag ska till Mia och Oscar och spendera aftonen i deras HUS! 

Efter sju olika outfits så blev det som vanligt svarta byxor, höga klackar och något "glittrigt" upptill! Det är ju synd att förnya sig! 😝 


Bästa uppladdningen: Rött vin och Hela England bakar i väntan på att nagellacket ska torka! 

Innan idag har vi hunnit med en sväng i Götevi och bättre start kunde den här lördagen inte få! Melodikryss, världens finaste kusinvitamin, farmor&farfar och en kopp kaffe! 
Sen att vi klarade krysset är ju bara grädde på moset! 

Nehe, nu ska jag återgå till vinet och om en halvtimme kommer mannen hem och kosan styrs mot Fällhagen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0