Presenter

Nu är det söndag och vi lägger två jättehärliga kvällar bakom oss. I fredags var ju som sagt Victors familj här och åt mat och firade våra födelsedagar och igår var min familj här. Vi har fått massor med bra grejer, både en grill och ett väldigt stort bidrag till en utemöblel! 

Grillkvällar kommer det bli på Brunnsviksgatan nu när vi har den här jätten att grilla på! 

Dom här snygga dojjorna ska jag glida runt i så fort den förbaskade snön som kom igår försvinner igen! 

Ovan ser ni också vår nya skohylla som Virre och jag har byggt! Svart trä och cementplattor, supernöjda över den! 👍

Av mormor och morfar fick jag det här fina halsbandet från Edblad 



Två stora tulpanbuketter står i köket! 

Och dom här finingarna fick vi av Emma och Fredrik. Två ljusstakar och en 
corokia cotoneaster ( japp, mina latinska kunskaper är suveräna! 😉 )


Ett stort tack till våra fina familjer som skämmer bort oss! 😘 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0