Premiär!

Idag har utomhuspremiären ägt rum! Årets första löpartur utomhus! Solen sken när jag vaknade i eftermiddags och det var superskönt att vakna till med lite löpning ute i det fria! 
Hoppas att värmen håller i sig. Det är på gränsen att det går att springa med min astma ute just nu men det är ju så mycket skönare än att springa inne på bandet. 

Nu är jag påväg mot veckans tredje arbetsnatt. Solen gör verkligen mitt jobb så mycket lättare! Att få vakna av att det är ljus ute och att hinna få lite D-vitamin på sig innan natten drar igång. 
Nu vill jag bara poängtera här, speciellt för min mor, att jag ÄLSKAR att jobba natt! Det passar mig som hand i handske och jag tycker verkligen att det är roligt att åka till mitt jobb varje kväll. Men bristen på solsken känner man nog av i det här landet, oavsett arbetstider. Så jag tackar och tar emot och hoppas på mer sol imorgon! 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0