Pannkakor!!

Här sitter jag på jobbet och längtar efter frukost! Den ska ju intas om sådär 11 timmar så det är ju bra att jag är mentalt förberedd 😜 
Det får nog bli lite proteinpannkakor i eftermiddag när det är dags att gå upp. 

Förutom pannkakor så spökar den här glassen i huvudet! 

Jag skulle hemskt gärna knäppa med fingrarna och hamna i soliga Falkenberg igen, tillsammans med den där glassen!! 

Snart är det bara 2 nätter kvar på den här jobbveckan. När veckan är slut har jag och Virre avverkat nästan 140 jobbtimmar tillsammans, här sliter vi inte på varandra iaf 😉 

Här kommer en bild på min fixarduo som jag har där hemma. Det är en viss fralla som gärna vill vara med husse non stop! 

Jaha Husse, vad fixar vi idag? 

Kan jag hjälpa till? 

Men även den bästa fixarduo behöver ju lite skönhetssömn! 
Lägg gärna märke till hur illa Virre ligger, allt för att världens mest bortskämda (även känd som världens sötaste) hund ligger utsträckt som en prins! 

Det är mina killar det! 
Nästa vecka ska vi nog hitta på lite nya projekt till dom 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0