Löpning

Mina fina löparskor fick jag av Virre sommaren 2013 och dom har sprungit många mil sen dess. Även om jag älskar dom så skulle jag behöva ett nytt par att varva med. Skorna jag har är ganska tunga och rejäla, i Gore tex-tyg, perfekta att springa med ute i skogen. Men jag skulle även vilja ha ett par lättviktsskor, så när jag hittar några bra, och som inte ruinerar mig, så ska det springas ännu mer! 😀 
Här är några som jag tror kan vara bra kandidater



Jag slog ju två nya rekord förra veckan! Ny distans på 13 kilometer och nytt personbästa på milen, 52 min och 44 sek. 
Målen har ju varit många under tiden. Det första målet var ju att springa spåret (2,5km) utan att börja gråta eller tro att jag ska dö. 
Mina två mål just nu känns väldigt långt bort men man ska ju satsa stort! 😃 Det första är milen under 50 min och det andra är att springa en halvmara (21 km)
Wish me luck! 😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0