Helt slut

Jag har ta mig tusan städat en hel dag! 12 av husets fönster är putsade (japp, jag lämnade 3 stycken i källaren) 
Sen har hela huset fått sen en skurning! 😃 all källsortering är lämnad, burkarna är pantade, hunden har fått två långpromenader, en blomma är omplanterad, garderoben är omstrukturerad och tvättkorgen är tömd!
Clintan har njutit av att ligga i solen ute på trappen och spana läget ute på gatan medan hans matte har slitit.


Till hans besvikelse så händer det ju inte så jättemycket på våran gatan men ett par hundar gick förbi iaf. 

Nu är jag helt slut och ska lägga mig i soffan med Andra aningen och lite jordgubbar! 

I helgen ska visst solen försvinna och ersättas med regn (snö??) som tur är så väntar vi middagsgäster både fredag och lördag så helgen blir nog toppen, oavsett väder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0