A walk down memory lane

Imorgon mina vänner är det vecka 12. Vet ni var jag befann mig förra året v.12? I Egypten!! Vi var ju där hela familjen och firade mamma förra året och det var helt underbart! 


Mamma och Påhl var på Arlanda igår och hämtade hem min bror och hans flickvän som har spenderat två veckor på dominikansk republiken. Utan att ha träffat dom kan jag nog säga att jag hemskt gärna skulle byta hudfärg med dom nu! 

En annan rolig grej jag hittade när jag läste lite gamla inlägg var att för två år sedan, den 24 mars 2013, så smet jag och Clint ut på en tidig morgonpromenad. Det roliga är att vi gick uppe vid vattentornet och jag har stannat och tagit en bild på utsikten. Vilken utsikt sen!! 
Ser ni?? Jag har tagit kort på vårat hus! 😃 tänk om Clintan och jag hade vetat det, att vi två år senare skulle bo där nere 😊 

Nehe, nu ska jag sätta fart och göra det sista här på jobbet, sen ska jag ta en kopp kaffe och invänta min lediga vecka 😊 

Födelsedagsfirande står på veckosedeln och mycket firande dessutom!! Nu är det ju mars! 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0