Värmedyna

Igår var vi inne i Linköping en sväng och lämnade in lite sjukskrivningspapper på jobbet, åt lunch på Gula Huset och så köpte jag en värmedyna. 
Det är bara det att när jag sätter igång den här värnedynan så kommer det en lite bulldog och buffar på mig. Han har redan fattat att den är varm och lägger gladeligen beslag på den så fort man flyttar lite på sig! 

Har testat tens-apparaten nu också och den lindrar faktiskt smärtan när man använder den. 👍🏼 
Har haft en riktigt bra dag idag och sovit gott inatt med nya medicinen. Kort och gott så finns det hopp om det! 

Ska börja i boken jag fick låna av Emma. Det blir 6:e boken på drygt två veckor. Det är så man sysselsätter sig när man är sjukskriven! Efter läkarbesöket i onsdags så är jag nu sjukskriven till 12 januari så fler böcker får det väl bli! 

Mina adventstjärnor till fönstren är mystiskt borta? Kan det vara så att jag slängde dom i flyttkaoset förra januari? Ljusstakarna är kvar men dom är trasiga BÅDA TVÅ. Våran första jul i huset och jag är invalid. Hur ska det gå? Blir det jul även om man inte har ljusstakar och gran? Jag är högst tveksam.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0