Man lär sig något nytt varje dag!

Även om man är fast hemma i soffan! 
Idag har jag spenderat 25 minuter i telefonkö till försäkringskassan, jag gissar att det var ett av många kommande samtal. Det är ett helt företag att vara sjuk! 

Men efter samtalet med en trevlig pys på försäkringskassan så fick nog Nilsson dit alla siffror där dom skulle vara! 

Vad har jag pysslat med annars idag? Ingenting. Sov i princip ingenting inatt så jag och Clintan har slumrat i soffan. Victor jobbar det här dygnet så vi få klara oss själva. 
Som tur är så är ju det här världens snällaste hund så han har inget emot att sova brevid matte. Och så har ju världens snällaste svärmor varit här och tagit med honom ut på en promenad också. 

Nu flyttar vi upp till sängen och hoppas på en bättre natt och en lite roligare dag imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0