9 dagar kvar till JUL!

Sjukskrivningen rullar på och mina dagar skiftar från riktigt bra till riktigt dåliga. Victor jobbar det här dygnet och jag försöker få tiden att gå här hemma. 
Clintan är snäll och ligger i soffan med mig, han snor dock värmedynan hela tiden men han är ju så söt så det är okej. 

Vad har jag pysslar med idag då? 
Tvättat och slagit in brandmannens julklapp. Det är ju bäst att passa på när man med all säkerhet vet att han inte kommer hem! 😊

Knäck och julklappsinslagning, det är mysigt det!




Igårkväll var vi på Sångarbrödernas julkonsert i Ekeby kyrka. Dom hårda kyrkbänkarna var väl sådär att sitta still i en timme men det var det helt klart värt! 

Vad det något mer jag hade gjort idag? 
Mm, det var väl en sak till.. 

I rispåsen gömmer sig en IPhone. Den har badat. I toaletten. Suck för Fia. 



Kommentarer
Postat av: Korre

Haha!!

Svar: Inte roooooligt! 😣
Hejahallon

2015-12-16 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0