Tidig födelsedagspresent

Idag kom mina fina morföräldrar med en tidig födelsedagspresent till oss! 

En resväska! Som lämpligt nog kommer till användning på söndag :D 
Tack snälla mormor och morfar!! 

När jag slutar jobbet imorgonbitti så ska jag hem och GÖRSOVA! (Mm, fint ord som bara boxholmare kan relatera till) sen blir det restaurangbesök med två kollegor på Riva ( hrm..inte min favvo kanske ;) ) innan det är dags för sista natten! 

Bra helg innan en ännu bättre vecka! 2dygn kvar till avfärd! 

Kommentarer
Postat av: Pia

Hmm Riva... Om det känns bättre så har jag inte sett idioten där något mer!!Ta det lugnt med knytnävarna bara så kommer ni säkert få en trevlig kväll ;)Ha en superresa med massor av sool. NJUT!! Kram.

2014-03-15 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0