Perfekt födelsedag

Det har jag verkligen fått idag! Victor väckte mig med frukost på sängen och med orden "du måste skynda dig för vi ska iväg på tårtkalas!" Så vi åkte till Per och Karina och åt världens godaste tårta som Virre hade köpt. Emma och Fredrik var också där och sen blev det paket till Victor och mig :) 
Nu på kvällen har vi ätit mat tillsammans här hemma och gett varandra lite presenter.
Jag fick en morgonrock av Virre + en till sak som jag måste "beställa" först men ni får se så fort det är klart :) Fina Virre!
Det var en väldigt lycklig tjej som åkte till jobbet idag! Tusen tack alla underbara vänner och familjemedlemmar som har hört av sig idag! Ni är guld värda allihop!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0