Sjätte natten är alltid värst

Men nu är den snart över och jag ska hem och sova. 
Igårkväll innan jag åkte till jobbet så var vi ute och åt tillsammans med Emma, Fredrik, Per och Karina. Vi firade Karina som fyllde år och åt mat på Meet, där det smakade fantastiskt som vanligt. 

Nu är det en natt kvar sen är det dags för en fullspäckad ledig vecka! 

Tidigare i natt satt och och läste lite gamla blogginlägg. Den största anledningen till att jag skriver här är för min egen skull. Jag har ett flertal gånger tänkt att sluta men då läser man några gamla inlägg och inser hur roligt det är att kunna göra det. En del inlägg tar fram fler minnen än andra och ett av dom var det här som jag skrev för snart tre år sedan, när Victor och jag nyligen hade blivit tillsammans och jag bodde på Vasavägen:



Jag kommer ihåg den där kvällen som den vore igår! Och jag tycker fortfarande att det är helt fantastiskt att få sova bredvid den där snarkande 100-kilos stenen!

Nehe, dryga timmen kvar till läggdags så godnatt gott folk, hoppas ni får en härlig dag i solen!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0