Kvällsmat

Glömde matlåda till jobbet inatt och har därför precis tryckt i mig den här grillade  mackan. Jag hade helst velat ha en korv men folk har en förmåga att stirra lite snett på en när man beställer en korv med bröd klockan sju på morgonen. Det finns heller sällan några som är färdiggrillade.Det är lite mer socialt anpassat att beställa en macka.

Min orangea pärla är nu såld vilket känns skönt. En kille från Linköping har nu tagit över den huvudvärken, må Gud vara med dig! 

Nya pärlan fick sig en dusch igår och även nya fälgar (vilket var en mycket viktig detalj, enligt min sambo) 

Solen skiner, inte ett moln på himlen, en perfekt dag att sova bort med andra ord ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0