Jag ligger efter

Dåligt på bloggfronten, jag vet. Men det är verkligen en fullspäckad vecka det här! 
I tisdags var jag som sagt hos sjukgymnasten, frisören och efter det ett kvällspass på jobbet. 
I onsdags var vi och hämtade vår nya bil  på Rejmes i Linköping! (Wiiii!) Jag lägger upp en bild på skönheten imorgon. 
I onsdags kväll var vi och firade fina farmor som fyllde 81. 

Idag har Clint och jag varit med mamma och Påhl. Vi har ätit, solat, fikat och haft den allmänt gött. 

Å imorgon då, då fortsätter vårat fullspäckade schema med ett snabbt linköpingsbesök för att hämta Victors klocka som är på lagning. Sen åker vi upp till stugan och solar och badar några timmar och efter det ska vi hem och ha lite middagsgäster! 
Full rulle! Härligt!  

Eftersom jag inte har någon bild på utsidan av bilen så får ni en sneak peak på insidan. 

Den är så fin! Väldigt nöjda båda två! (Å det är ju sällan Victor och jag är eniga) 

Det här har vi ju gjort idag med, mamma och jag: 


Kokat mat till Clint. Han har fortfarande magkatarr och äter bara kokt mat. Men det är värt lite extra pyssel för att han ska må bra våran prins. 

Läggdags! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0