Godnatt!

Fransk nougat, det tänkte jag skulle bli nästa veckas utmaning! 
Frågan är om man bara ska ta mandlar (nötter går inte) eller om man ska ha lite torkad frukt i också som jag har sett i en del recept? Och choklad doppad eller inte? 
Lånade receptbilder

Tåls att tänka på! 

Blev attackerad av en mås påvägen hem. Jag HATAR verkligen fåglar mer än något annat! Hjärtat slog volter i en kvart efteråt.
Utrota fåglarna! Det blir dagens slutord!( eller startord?)

Nu pluggar jag i mina öronproppar och kryper ner under täcket! 

Ha en fin onsdag, godnatt! 



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man gå och lägger sig och verkligen höra hur omvärlden stängs ute. Sover själv jämt med öronproppar då jag har svårt att somna med störande ljud om kring mig och sover väldigt lätt. Vaknar av minsta lilla ljud om jag inte har propparna på mig. Har du något bra tips på öronproppar att sova med? De vanliga gula som jag har får jag ibland lite ont av.

2014-07-22 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0