Äntligen måndag

Nu är den här, måndagen! Men ledigheten får vänta lite för jag måste jobba ett extrapass på jobbet imorgonkväll. 

Imorse när jag gick av mitt pass så kom Victor in till hotellet och vi åt lite frukost tillsammans innan vi fortsatte med att provköra en bil. Min Peugeot har gett upp och vi måste därför köpa en ny. 
Vi har nog nästan bestämt oss men ska sova på saken. 

Efter det har vi hunnit med att handla på Store 4 you och ligga och sola på bryggan i Maden med Per, Karina, Emma och Fredrik. 

På store 4 you köpte jag en klänning och Victor en T-shirt. Ser ni vilket sött par som vid kassan upptäckte att dom har valt kläder efter samma färgpalett! Matchande jogginoveraller nästa! 



Nu är det snart läggdags efter att ha varit vaken ett dygn. 
Imorgon väntar sjukgymnast, frisör och jobb! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0