Änga 2014

Dagen började med fotbollscup där våra grabbar, "Dom tio vännerna och Kula", förlorade samtliga matcher men verkade glada ändå! 
Sen blev det förfest med grillning och slutligen gick vi bort till Änga. 

Kvällens outfit 

Mina två favoriter gör sig till lite extra när kameran kommer fram 


Emma och Sanna 


Min äldsta kusin, som jag inte har träffat ordentligt på länge var också med, vilket gjorde mig väldigt glad!!

Blivande polisen har ju hittat hem över sommaren vilket är väldigt roligt! 

Korre och jag, <3



Borta på Änga träffade vi även Tengvallarna och Shibby, vilket var jäääättelängesen! 
Hela gänget! 


Samanfattning: våra vänner är dom bästa, en fantastisk kväll som alltid! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0