Tjejkväll delux!

Jag börjar vakna till liv efter en mycket trevlig tjejkväll! Vi var totalt nio tjejer som började kvällen hos Emma och sen slutade på Harrys! 

Jag tillsammans med den absolut bästaste! ( ja, bästaste ÄR ett korrekt ord..) 

Victor och jag var i stan en sväng igår förmiddag och jag inhandlade ett par nya skor, eftersom alla mina som bekant är söndertuggade. 

Nu kollar vi hockeyn hos Per och Karina och i periodpausen ska vi passa på att gå spåret i skogen. Det kan Clint och husse behöva! Eller va det matte kanske som behövde lite luft? ;) 


Kommentarer
Postat av: Korre

Helt klart ett ord! 👍 precis som entastisk är ett ord 😜

2014-02-24 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0