Jag är rätt bra på att sova, speciellt när jag inte borde..

Ge mig en filt och jag somnar, speciellt om jag vet att "nu får jag verkligen inte somna" DÅ sover jag som en gris, vilket Victor är ganska snabb på att dokumentera 



Men inatt ska jag jobba igen och hade behövt sova en stund på eftermiddag, vilket givetvis resulterar i att jag är jättepigg! Men men, det går att jobba ändå! Jag längtar efter mitt jobb, tio dagars ledighet är på tok förlänge! 

Igår var vi i Linköping och hälsade på lille Sigge som snart har hunnit bli 4 veckor! Han trivdes bra hos tant Fia även om han blev lite uttråkad på mig efter ett tag. Men det är ju det bästa med ens vänners barn, man får gosa med dom när dom är tysta och lämna över dom till föräldrarna igen när dom är ledsna! ;) 
Annars gjorde vi inte särskilt mycket mer igår, vi hälsade på Victors farmor och farfar och sen satte jag mig vid symaskinen en stund. Jag fick massor med tyg av mormor som hon skulle slänga och ett av dom passade utmärkt till att bli nya kökshanddukar! Älskar när gamla saker som ska slängas kan bli som nya och användbara igen! 


Nu ska vi åka till Per och Karina och äta kvällsmat och sen är det jobbdags igen! 
7 nätter coming up! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0