7:e och sista natten!

Sista natten är snart avklarad och då är det läggdags! Eller om jag ska vara vaken? Jag har inte riktigt bestämt mig än.. Det är alltid svårt att ställa om till dagtid igen. 

Husvisning, jobb och sömn har min helg bestått av. 

För att stressa min mor lite så kan jag meddela att det idag är 4 veckor kvar till semestern! Låt dom gå fort! 

Något som inte har gått fort är att göra mitt pass! Det är två veckor sen jag beställde det och dom sa att det skulle ta 5 arbetsdagar? Är det borta måntro? 
Eller har dom kommit på att jag är en förrymd brottsling, efterlyst av Interpol? Och planerar ett gripande? Så kan det ju också vara men den troliga anledningen är nog att dom jobbar långsamt.. Är det inte ett gemensamt drag hos statligt anställda? :) 

Ha en trevlig måndag! Det ska jag ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0