3 luckor kvar till jul och en stor lucka i bloggen..

Det är ju sjukt irriterande att det blir såhär stora luckor i bloggandet. Det betyder ju att när jag sen går tillbaka och ska läsa vad jag styrt med, för det är ju den största anledningen till varför jag bloggar, så är det en lucka i livet! 

Och nu kommer det vara en lucka framåt också. Jag har inte smycket att skriva för tillfället. Jag börjar säkert skriva snart igen men just nu så kommer det vara tomt! 

Jag återkommer när inspiration är åter, kanske när vi flyttar in i huset? Vem vet! 
God jul och på återseende!


(Jag kan ju inte blogga utan att slänga med ett gäng bilder så här kommer korten från en mycket trevlig kväll i Boxholm med mat och spel hos Mia och Oscar, tillsammans med My, Stefan och lillprinsen (Sam, den andra lillprinsen fick vara hos hundvakten) 





En sista sak bara, mitt hjärta fullkomligt svämmade över i torsdag när en stamgäst kom ner till receptionen med en julklapp till mig. En påse praliner från NK, nötfria! Det faktum att hon har ansträngt sig och köpt dom speciellt till mig och försäkrat sig om att dom inte innehöll nötter och sen hållt sig vaken till mitt pass börjar så att hon fick lämna över dom själv gör mig så otroligt rörd. 
Våra härliga stammisar är anledningen till att jag älskar mitt jobb och att jag orkar med alla gäster som inte är fullt så charmiga (för dom finns också..) 

<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0