Höstresa

Förra hösten var vi i Rom och kollade på fotboll och bara njöt av några sista soltimmar!
Vi har funderat om vi inte ska ta och åka dit en sväng i år också. Våra jobbscheman är ju väldigt bra på så sätt att vi har lite längre perioder när vi båda är lediga.
Nu i oktober har vi en vecka när vi båda två är lediga 6 dagar i rad. Det känns ju som man måste ta tillvara på! Men resinsperationen ligger inte på topp som den brukar göra hos mig. Jag vet inte riktigt varför, jag kanske trivs för bra på hemmaplan helt enkelt!
 
Men vi funderar lite och det finns ju väldigt många trevliga städer i Europa som man gärna skulle vilja se (eller se igen!)
 
But, where to fly?
 
Edingburgh?
 
 
Palma?
 
 
Paris?
 
 
Warszawa?
 
 
Eller, alltid lika underbara Roma!?
 
 
Eller så stannar vi hemma!
 
 
Ne, det var taskigt mot Mjölby, bättre kan vi..
 
 
Nu ska jag snart åka hem och sova!
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda innan det är jobbdags igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0