5 år!

Japp, idag är det 5 år sen jag skrev det första inlägget på hejahallon.

På fem år har jag hunnit med att bo i fyra olika lägenheter, det är ju ganska bra jobbat måste jag ju säga :)
Men nu hoppas jag att det är sista lägenheten och att vi hittar ett hus!
Dom växer tyvärr inte på träd direkt. Varje gång man öppnar hemnet-appen hoppas man att det ska dyka upp en stor, äldre, vit, tvåvåningsvilla, på en fin avlägsen tomt med mycket fruktträd. (Eller som min kära sambo tycker en nybyggd enplansvilla med pool, på mjölby östra med extremt lättskött tomt).

Det är ju tur att vi tycker om varandra iallafall för vi har ju skilda åsikter om det mesta.
Dagens kvällsmat tillexempel, jag passar ju på att äta så mycket socker och tillsatser som möjligt när Victor är på jobbet ;)

Gott var det iallafall!

Trackback
RSS 2.0