Lördagmorgon

Igår var Helena och Pia här på tjejkväll! Vi satt och tjuttrade här hemma i flera timmar innan vi åkte in till Linköping och möte upp Korre. 
Helt ärligt förstår jag inte vad jag har gjort för att förtjäna såna fina vänner som jag har. Mitt bankomatkort försvann på krogen och jag blev ledsen och arg på det mesta. Det som gör mig mest arg är Linköpings väktare. Jag åker tåg in varannan helg mellan 21-22 när jag jobbar och jag har flera gånger sagt till mina kollegor att det är inte dom fulla ungdomarna som härjar mest, inte heller dom fulla vuxna utan värst av alla är väktarna! Jag har under mina kvällar, nykter på pendeln till jobbet, helt tappat respekten för den här arbetsgruppen. Dom kan slänga av folk i Mantorp som inte har gjort en fluga förnär men värst av allt är en kväll när jag behövde stå och lyssna på tre väktare som skröt om vilka personer dom hade skickat i fyllecell under helgen. Idioter är faktiskt precis vad dom är. 

Men mest arg är jag på mig själv, det var JAG som inte hade ordning på mitt kort och JAG borde ju kunna vara en bättre och större människa än väktarna. 

Ännu en gång, stort tack älskade vänner för att ni kom igår och ett ännu större tack för att ni är dom ni är! 

Nu ska vi ladda om här hemma för nästa gäng som kommer ikväll! 




Kommentarer
Postat av: Pia

Tack igen för en supertrevlig kväll <3 tråkigt med ditt kort men det är så lätt hänt :/
Hoppas ni får en toppenkväll idag med o att du inte är allt för sliten jag är mycket glad att jag tog ledigt idag med ;)
KRAM

2013-11-30 @ 14:46:56
Postat av: Fia

Tack själv Pia, och förlåt igen för snytingen ;) jag blev mobbad av samtliga hela lördagkvällen när Korre och jag berättade om kvällen, jag går nu under smeknamnet Fiafighter!
Tack för att ni ville komma och kom snart igen!! Kram! <3

2013-12-01 @ 13:18:47
Postat av: Pia

Ha ha ha Fiafighter :D jag har säkert gjort nått nån gång för att förtjäna den ;) kommer jättegärna igen men är ju er tur att komma till mig först! men då kör vi utan knytnävar!! <3

Kram

2013-12-01 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0