Att leva med Fia Nilsson

Att sova är något av min specialitet. Det spelar ingen roll vad klockan är, hur mycket jag har sovit tidigare under dagen utan lägger jag mig i soffan så somnar jag. Speciellt om jag får min stora röda ullfilt, det har gått så långt att Victor nästan förbjuder mig att ha filten när vi sätter oss i soffan på kvällen.
När jag sträcker mig efter filten så kommer följande konversation:
 
- Ne Fia, du får inte sova nu!
-Men jag fryser ju bara...
- Vi vet båda två att du sover inom tio minuter..
-Nej då, jag looooovar!
 
Tio minuter senare...
 
- ZZZZZzzzzzz!
 
När jag kollade på bilderna i hans mobil började jag fundera på hur mycket vaken tid vi har tillsammans egentligen :P Det mest pinsamma är att även när vi har vänner hemma och kollar på film eller dylikt så sover jag ofast när dom går hem!
 
Så, så här ser det ut hemma hos oss!
    
Jäkligt skön soffa har vi ju uppenbarligen!
men som ni ser så är jag ju sällan ensam utan har en liten kille som mer än gärna slumrar en stund med matte!
 
Jag är ju en sömngångare av rang, det är kanske därför jag måste sova ifatt på dagarna?
Nu senast så skrämde jag slag på mina rumskamrater Korre och Carro i Göteborg när jag klockan 01.00 börjar skrika rakt ut. Ber återigen om ursäkt för det lilla utfallet ;)
 
Idag har ju äntligen Dollar Store öppnat i Mantorp så där har vi varit en sväng. Massor med folk men även massor med grejer! Butiken är ju jättestor och allt är superbilligt! Dit blir det fler besök!
 
Nehe, nu ska jag sparka igång den här tredje jobbnatten! Sen är det "bara" fyra nätter kvar innan veckan är slut!
Sov så gott allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0