Varför är det alltid kallt?

Ute, inne, överallt! Jag är så trött på att frysa. Min väderapp säger att det ska vara 27 grader på lördag, I wish! Den är nog lite knasigt inställd tror jag..

I natt ska jag sova på hotellet och glömde min värmekudde hemma :( men jag har flanellpyjamas och sticketröja med mig så jag borde överleva natten.

Saknar mina grabbar! Men inatt är Victor på jobbet och Clintan hos Per och Karina så då kan jag ju lika gärna stanna här.
Clint och jag gick upp vid kvart över nio idag men han gick och la sig i soffan och fortsatte att sova där tills jag åkte till jobbet vid två. Man skulle vara hund!

Min fina gäspiga bulle!

Imorgon är det freeeedag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0