Söndags ångest...NOT! :D

 
Nu ni alla slöhögar som har varit lediga sen 21 december, nu är det inte så roligt längre va? Lite söndagsångest? Men det har inte jag för jag är leeeeeedig imorgon och ska åka till Ullared. Lycklig brud!
 
Och till alla er som i vanlig ordning försöker vifta bort söndagsångesten med " skönt att komma in i rutinerna igen", vi vet alla att ni ljuger! Det är inte alls skönt utan värdelöst!
 
 
fyra timmar jobb kvar och sen ska jag åka hem och sova några timmar innan det bär av mot lite shopping med mannen :)  Det är vi "jullovsbefriade" människor värda!
 
 
Victor kanske inte är lika exalterad som mig över just destinationen på utflykten men han får ju en heldag med mig och det måste ju vara det bästa i världen!!! Eller? ;)
 
 
Ett meddelande till vädergudarna: Jag har ett förslag, det skulle ju kunna ta och bli vår nu? Ni kan ju fundera på saken och återkomma! Gärna så snart som möjligt tack.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0