Löööööördag!

Svinkallt och solsken! Vädret ser ju inbjudande ut här innefrån men gästerna som kommer utifrån ser skräckslagna ut och undar om det inte är närmare -30. Jag svara då glatt att ne ne, det är bara -14 :) Själv har jag ju inte varit utomhus sen igår halv tre så jag kanske inte ska yttra mig.
 
Slutar klockan tre idag och då tänkte jag åka hem och vila min axel som har jävlats lite med mig sen i tisdagskväll.
Kalas är jag bjuden på också klockan tre men för att slippa köra racing hem (via svärföräldrarna där min hund är) så kalasar jag nog en annan dag istället.
 
Till kvällen så blir det lugna puckar. Jag hoppas att min sambo vill se någon av filmerna han hyrde i onsdag :) Vi har sett en av dom och den var jättebra :) Väldigt sevärd!
 
The Factory:
 
Jag blev lite kär i "Bird Family" Ugglor/fåglar i Ryssdockeformat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0