Kontaktbar igen

Jag och Victor var och inhandlade en ny telefon idag så nu är jag kontaktbar igen! Samma nummer som innan så det är ju smidigt. Något som inte är smidigt är ju att försöka få den som "min" telefon igen med alla appar och diverse. Tydligen hade jag inte någon säkerthetskopia på den andra (..såklart inte) men bilderna har jag sparat sen innan och det var ju det viktigaste.
Jag borde nog få diplom.. borttappad plånbok och telefon på samma vecka. Well done Fia!
 
 
Nog om det!
Min kusin och jag tänkte att det skulle vara trevligt att ha en riktig tjejkväll, kanske med utgång i Linköping? Den 9 februari? Skulle det passa mina damer? 
Jag ska skicka lite sms till er också men med avsaknaden av telefonnummer krånglar till det något :) Kanske ska försöka mig på att göra ett facebook evenemang? Korre åker till Arlanda idag och ska spendera en vecka på Kap Verde (jag är inte avundsjuk, Sveriges exotiska klimat med -10 är ju också kul!) så hon kan ju inte hjälpa mig.
Men det blir nog bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0