Best of 2012

Nu är 2012 slut, inte för att vi behöver vara så ledsna över det eftersom 2013 nyss har börjat.
 
Jag har bloggat rätt mycket i år *klapp på axeln* och tänkte summera detta genom att lägga upp lite "best happening of the month" för 2012 och hoppas på att jag faktiskt har gjort något vettigt/roligt med mitt år!
 
Januari:
Året började alldeles ypperligt måste jag säga. Jag blev Mjölbybo och sambo med världens finaste man.
 
Februari:
Världens sötaste fralla fick flytta in! Det här är nog inte bara februaris bästa händelse utan ÅRETS bästa händelse. Som vi älskar den där fyrbenta krabaten!
 
Mars:
Mars är ju en bra månad i våran familj :) Jag blev 24 och Victor 23 (eller blev vi 23 båda två?)
Födelsedagen firades tillsammans med min brors 28-årsdag och min morbrors 45-årsdag. Vi fyller ju så passande 25:e, 27:e 27:e och 28:e.
 
April:
Från Aprils bästa händelse har jag tyvärr ingen egen bild. Vad gör man då? Kollar särbos blogg, som är betydligt duktigare på att dokumentera än mig och vipps så har man en bild!
Den är från långfredagen när vi firade våra födelsedaga hemma på kungsvägen tillsammans med alla våra vänner.
Bilden talar för sig själv:
 
Maj:
Majs bästa händelse hände egentligen i april, nämligen valborg. Men det är ju preciiis på gränsen så det är godkänt!
Valborgsafton firades med grillning uppe i Maden tillsammans med Victor, Erkan, Korre och Nanne.
 
Juni:
Juni var ju våran semestermånad och en vecka utan den spenderades i Egypten. En vecka som gärna får komma i repris snart!
 
Juli:
Det var lite klurigt att välja EN grej i juli men jag tror ändå att Johan Sildeborns 25-års fest var den absolut bästa. Även om den här kvällen startade oerhört omtummlande och slutade med ett nervöst sammanbrott så var deten mycket trevlig kväll!
Återigen är det dock brist på bilderna men en bild från förfesten hittades.
(Japp, det är fotboll på tv och där av det bristande intresset för kameran)
 
Augusti:
Utgång med SNAB. Drinkar hemma hos Korre och Nanne och sen bord på Sliver. Rooooligt!!
Och den mystiska mannen givetvis...
 
September:
Tjejhelg i Stockholm med shopping och Dirty dancing!
 
Oktober:
Minisemester till Rom!! Och till min sambos glädje (och min!) Serie A-fotboll!
 
November:
Här har vi en given vinnare! Tjejkväll hos Helena! Inget mer behöver tilläggas, toppenkväll!
 
December:
Juldagen var ju riktigt lyckad! (Tror jag? JAG hade jättekul i alla fall!) Men i brist på bilder från den kvällen så kommer händelse nummer två:
Min bil! Ett ganska så stort steg för mig och ett steg som känns otroligt skönt. Med de nya pendeltiderna så kommmer jag i längden att känna många TIMMAR på att åka bil och det är det värt! För med tiden kan man ju helt klart göra andra saker!
 
 
Sådär! Det var Fias 2012 i bilder och som ni ser mina vänner så är det ju NI som gör mitt liv så roligt! Fortsätt gärna med det nästa år också!
 
Det enda nyårslöftet jag borde ge till mig själv är kanske att ta lite mer kort? Och kanske då kort på människor och inte bara på Clint och prylar :P
 
 
Gott nytt år och stooooor kram till er alla!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Härlig tillbaka blick! Önska att jag hade vart med på någon utav höjdpunkterna men de kanske blir i år :D

2013-01-01 @ 20:40:48
Postat av: Fia

Du var ju med på två Mia! Festen på juldagen och festen på långfredagen! Eller? ;)

2013-01-01 @ 20:48:55
Postat av: Mia

Okej då, då är jag nöjd ;P

2013-01-05 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0