50% done!

Sådär, då var halva veckan färdig! Nu ser vi ljuset i tunneln och helgen är nära :)
 
Tanken när jag vaknade imorse var att jag skulle träna idag innan jobbet men jag smet ifrån det och städade kökskåpen istället! Det tyckte jag var roligare! :D
 
Våran nya dammsugare är underbar! Till alla er som hatar att dammsuga:Köp en sladdlös! Inga mer svordomar över att sladden inte räcker och man måste byta uttag, eller när skiten slår i varenda möbel och tröskel som man ska förbi. Bästa köpet någonsin!
 
Jag taggar inför fredag! Efter jobbet ska jag träffa särpo och snacka massa skit! Efter det ska jag träffa ett gäng härliga kollegor och dricka vin! Sen ska jag åka hem till grabbarna i Mjölby och ha en ledig helg! Det är vad jag kallar en superhelg! :D
 
 
Fia in action!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0