Sömnlöst

Kan inte sova! Om det inte vore för att Victors klocka ringer klockan 6 imorgonbitti så skulle jag nog väcka honom för nu har jag legat här i två timmar och glott. Jag börjar till och med bli hungrig och överväger snart att gå upp och äta!

Jag har ju köpt nya flingor som är en riktig hit! Jordgubb och mörkchoklad!

Så då är frågan, är du påväg hit John Blund eller ska jag knalla iväg till köket?

Det roliga är ju att om jag går upp nu så kommer Victor vakna till när jag öppnar sovrumsdörren och skrika i "gå och lägg dig Fia" i tron om att jag som vanligt knallar i sömnen! :) sen kommer det följa en diskussion där jag försöker övertala honom att jag faktiskt ÄR vaken vilket inte är det lättaste eftersom jag alltid säger så och i 90% av fallen så sover jag ju faktiskt!

Trackback
RSS 2.0