En lång torsdag är slut

Vaknade imorse och kände mig mer död än levande. Har hostat, snorat, snurrar och vänt mig hela natten, den här förkylningen är nog här för att stanna.

Jag har varit och jobbar några timmar för att beta av det värsta inför helgen. Sen lunchade jag med Micco vilket lättade upp arbetsdagen!

Nu på kvällen har vi varit ute och ätit på Meet med Erkan och Rasmus och sen har vi även fiskat kräftor.

Vi la i 24 burar men gjorde misstaget att bara ta med oss en sump ut när vi skulle vittja burarna vilket resulterade i att vi i princip fick hällan de sista sju burarna rakt ner i båten, kräftor överallt!
Totalt 10 kilo! En lyckad fisketur med andra ord!

Jag var klädd i jeans, stickad tröja, regnkappa, halsduk och stövlar. Allt för att inte bli kall! Den planen gick jättebra ända tills jag trillade i från bryggan!
Fia i ett nötskal!

Nu är det läggdags, och imorgon blir det kräftkok!

Trackback
RSS 2.0