Comebacken avklarad

Sitter på tåget på väg hem från jobbet och det känns som någon har kört över mig! Man ska inte vara sjukskriven, msn blir vek! Men efter tio dagar hemma är nu första jobbdagen avklarad. Med blandat resultat! Jag började med att på ett klantigt sätt överboka hotellet men det ordnade jag upp! Det är alltid lättare att styra upp sina egna misstag!

Innan jag åkte hemifrån så fixade vi lite i vardagsrummet så nu är nya mattan på plats och dom nya kuddarna som vi köpte på kopp och kanna i Vadstena igår. Fint tycker jag! Victor fällde kommentaren: " vad praktisk, nu behöver vi inte nya matta till jul!" så vad han egentligen tycker är oklart!

Hade nyss ett ganska "icke coolt moment" nämligen att stå på stationen i Linköping med gummistövlar ( fast det slutade regna för cirka 7 timmar sedan) och en djungelvrålsklubba i munnen som bidrog till att jag såg ut som en vilsen 7-åring!


Nu är det raka vägen ner i säng så kör vi klockan sju imorgon igen!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/768175/images/2012/pic_5058dd1e9606ee48e3b614f0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0