Utslag och nyinköp

Mina satans utslag ger sig inte! Nu har jag, efter mammas order, smörjt mig i varenda veck med olika krämer som jag använder. Hittills har det inte hänt något där men i ansiktet kliar det jäklar i mig! På kvällarna sitter jag med en isklamp på utslagen för att jag inte ska klia sönder mig. Har nu börjat skriva upp allt vad jag stoppar i mig, vilket troligtvis skulle vara väldigt intressant läsning för en dietist! :P


På eftermiddagen här har jag legat helt utslagen i soffan med huvudvärk och illamående. Kul ledig dag! Hoppas jag mår bättre imorgon för jag hatar att jobba när man inte kan ge järnet.

Något som piggar upp är våran nya kudde som jag har jagat runt efter länge. Söt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0