Nytt på Kungsvägen!

Jag är så nöjd efter gårdagens slit, sovrummet blev jättebra! Och både Victor och jag har sovit gott i nya sängen. Den är mer än dubbelt så hög som den gamla så bäddningen gick som en fröjd imorse.

Nya (eller snarare väldigt gamla) skåpet är på plats också.
Nu ska det bara upp lite tavlor och grejer på hyllan i j skåpet och sen ska två sängbord inhandlas.

Vill ge min sambo en stor eloge för allt han gjorde igår. Vi monterade ner gamla sängen och åkte och slängde den, körde två möbler till Boxholm och hämtade nya sängen och skåpet. Efter det så byggde han en hylla till mig och satte upp den. Innan det här var han även med mig på loppisrunda. Han är helt enkelt bäst!

Här kommer lite bilder, min nya tvålpump som jag är lite kär i fick också vara med på bild.
Hyllan blev kanon! Kan miss Carter så kan vi!

Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Korre

Skitsnygg!

2012-11-23 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0