Ledig lördag

Överraskningsfesten var riktigt lyckad igår! Och överraskande nog så mår jag kanon idag! Liiiite trött bara så jag ligger väl lite efter i tidsschemat. Men nu, klockan tre, så har jag i alla fall fått på mig kläder och snart ska jag åka och hämta Victor som är och kollar på fotboll , för att sedan styra mot Mormor och Morfar, där väntar nämligen en kopp kaffe!


Clintan är också trött idag. Det är ganska roligt hur han anpassar sig efter mig och Victor. Victor vaknade vid kvart över elva idag och fick släpa upp mig och Clint. Sen dess har han och jag halvsovit i soffan och när jag hoppade in i duschen så fortsatte han sitt slappande ute i hallen där han ligger än. Slö matte= slö bulldog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0