Laddar

 
3 dygn kvar, sen är det dags! Tjejerna och jag ska roa oss! :D Jag är så taggad och längtar till lördag!! Micco, Korre och jag ska hem till Helena och dricka drycker. Sen ska vi ut och dansa på borden! (Eller på golvet, beroende på mängden dryck)
 
Här kommer lite fina bilder på mig och mina stjärnor! Bilderna är tagna från tre olika kvällar vi sent kommer att glömma! :D Ska bli roligt att gå ut med alla tre samtidigt och sen hoppas vi på att Helenas granne Elin vill hänga med också! Superb!
 
Helena och jag hemma hos henne och Ronnie i gamla lägenheten på kneckgatan(?)
Vi är precis lika lyckliga som vi ser ut! :D
 
 
Särbo och jag tar ett litet "vil" på vägen till Harrys, sommaren -10. Den snygga (lätt röda) brännan fixade vi när vi åkte wakeboard på Roxen tidigare samma dag.
 
 
Korre och jag hemma hos mamma, där efter följde förfest hos Malin Hallin och utgång på Platens Bar!
 
 
Som en liten uppföljare av den här bilden så tänkte jag bjuda på en liten bildserie från samma kväll där min lilla kusin ska göra en "Sundgren" vilket betyder att man ska hälla i sig en cider rakt upp och ner men hjälp av ett sugrör som lufthål:) Och som notis här då så är det inte Helena Sundgren vi pratar om men hon kanske kan lära oss några nya partytrick på lördag! :D
 
Bild 1: Att täcka partyoutfiten är viktigt!
 
Som ni ser så gick det inte riktigt som hon hade tänkt att det skulle gå..
 
Vilket ger oss den här slutbilden:
 
 
Hihi, tack för att du bidrar till bloggmatrialet Korre! ;) Puuss på're!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Jippi! Laddar jag med! Ska bli superskoj:)

2012-11-15 @ 06:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0