19 november!

I förmiddags tittade mamma upp på en kopp kaffe och hade (dagen till ära) present med sig till mig :) Jag har nämligen namnsdag idag! Jag fick ljus och låda som ska omvandlas till en adventsljusstake. Den ska bara pyntas efter alla konstens regler först och om jag lyckas så slänger jag ut en bild sen! Om jag inte lyckas kanske jag också slänger ut en bild så ni kan få se hur man inte ska pynta en advensljusstake.
Fick även ett samtal av mormor som även hon heter Elisabet. Så grattis mamma, mormor och alla andra kvinnor och män som heter Elisabet! (Japp, 8 karlar finns det i Sverige som heter Elisabet!)
 
Idag har det varit en hängig dag. Det är något skit i kroppen som gör att jag är trött och går i slow motion. Men vad piggar upp mer än en 6-dagarsvecka på jobbet? Ja jag kan ialla fall inte komma på något! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0