Släng mig på en soptipp!

Söndagkvällen som skulle spenderats hemma med mannen i soffan spenderas på jobbet istället. Känns lite tungt för det inte mycket med mig idag. Ont i den satans ryggen igen, precis likadant som förra gången så kan jag inte böja mig ner eller dra upp fötterna. Som tur är har jag en sambo som hjälper mig på med strumpor och skor (känner mig inte ett dugg fånig.) Vaknade förkyld också som grädde på moset, plus en lätt bakfylla efter gårdagens bravader i Granforsen. Och så ont i magen då som jag alltid får när jag dricker alkohol. Det är nästan tur att jag var tvungen att jobba för Victor står nog inte ut med mitt gnällande idag :P


Här är nya pärlan som Victor var och hämtade i Hässleholm i fredags. Bildkvaliten och fotografens skills kan disskuteras men den är fiiiin! En ford focus ST. Clintan gillar den också! Vi var ute på en provtur igår och lillkillen sov hela vägen.



Kommentarer
Postat av: Victor

Jag hade stått ut! Även om jag börjar få ont i ryggen pga att jag knyter dina skor;)

2012-06-03 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0