Nu är vi nära!

Tre och ett halvt jobbpass kvar innan semestern! Lycka! Halva Fia vill planera alla semesterdagarna in i minsta detalj så att jag hinner med så mycket roligt som möjligt meeeeeen å andra sidan så är det ju kanske bättre att bara ta dagarna som dom kommer och göra precis vad man känner för just då. Jag har lite semesterångest måste jag säga, jag har aldrig haft semester på sommaren förut och känner lite press!  :P
Vi börjar ju med en vecka i 35 graders hetta så det känns inte superviktigt att resten av semestern bjuder på värme men det vore ju inte fel!


Clint väckte mig klockan sju idag och vi har efter det en tyst överrenskommelse att det inte får hända igen. OM det mot all förmodan måste ske så är det husses sida han ska stå och slicka/gnälla på. Vi får se om han håller dealen ;)

Clintan och jag var ute på en långpromis häromdagen vilket är precis hopplöst den här årstiden eftersom Clint eller om jag ska kalla honom "Ferdinand" ska stanna och lukta samt äta på alla blommor!



Vi provade att jogga en bra bit under promenaden men matte hänger dessvärre inte med lillkillen så vi håller oss till Power-Walk tempo. That's enought!

Sover på hotellet inatt och kör ett morgonpass imorgon och sen tar jag "helg" innan helgen :)


He'påre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0