Helgen

En rolig lördag resulterade i en stillsam söndag, däför blev det inte ens ett litet blogginlägg igår..
Lördagkvällen började hos Korre och Nanne där Korre och Emma gjorde hemmagjorda frozen strawberry-drinkar. Farligt goda!
 
 
Så goda att det tog lång tid innan jag kom på hur den här bilden hamnade i min telefon när jag såg den på söndagmorgonen:
 
Men sen kom jag på att Victor gick till hemmakväll för att köpa snus och påvägen tillbaka mötte vi två män i hattar.. resten är fortfarande lite oklart...Hoppas jag inte får löss av den där hatten.
 
Men det var som sagt en mycket trevlig kväll som slutade på Sliver med diverse drycker!
 
 
Idag har det varit höstväder ute vilket jag gillar starkt! Frisk, kall luft och strålande sol! Vi började dagen i elljuspåret med Clintan och nu är det kvällspass på jobbet. Roligare än så blev inte min måndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0