Semstern bokad!

Igår bestämde vi oss, det blir värme och lyx! Egypten bokat!

Nu startar nedräkningen!

Grand Resort Hurghada!











Här ska vi nog trivas tror jag :)

Privat hotellstrand, gym, stort restaurangutbud och framför allt: en snitt-temperatur på 32 grader och en havstemperatur på 27 grader!  
Jag vill åka nu! Den 10 juni drar vi och när vi kommer hem väntas ytterligare en vecka semester, närmare bestämt midsommarveckan! Det känns vuxet att ha sommarsemester måste jag säga!

När man åker på semester så tidigt på sommaren så tycker jag nog att man får åka en gång till i höst! :D Då kan Europa och alla lägenhetshotell få en ny chans..kanske.
Men förhoppningsvis har vi vunnit några miljoner tills i höst och kan ta en jorden-runt-tripp! ;)

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Micco

Ser underbart ut!:) där kommer ni bli bortskämda!

2012-04-13 @ 21:33:21
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/
Postat av: Fisen

Jag hoppas det blir bra! Räknar med magsjuka lagom till midsommar ;)

Jag vill ha fullständig Turkiet-rapport när ni kommer hem! Så får vi se om Victor kan ge det en nya chans. Jag är jättesugen på turkiet!

Puss min pärla!!

2012-04-14 @ 10:16:06
Postat av: Micco

Jag vill ha fullständig Egypten rapport när ni kommer hem. Jag kanske bestämmer mig för att ge Egypten en ny chans?;) Pussar

2012-04-14 @ 12:14:22
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0