Ny dag nytt plåster

Blev lite stressigt imorse vilket resulterade i ett blödande finger. Tur att jag har Victor som kan plåstra om mig som dagen till ära hittade ett rött hjärtformat plåster :)

Han gjorde brulepudding åt mig igår kväll min fina man! Jag lever på sockerchocken fortfarande :)

Idag lockar sängen mer än jobbet. Helt slut i kroppen och dagens pass är veckans jobbigaste, tjoho!

Igår fick mitt liv en oväntad tvist, ska bli skönt att få träffa Micco efter jobbet och tjejsnacka lite!

Snart framme i Linköping.. Suck. Ska tåget någon gång gå sönder så känner jag att det inte finns något bättre tillfälle än nu :)


https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/768175/images/2012/pic_199873720.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: mia

Oväntad tvist... Borde inte jag få reda på sånt också :(

2012-04-25 @ 07:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0