Nästan levande igen

 

Victor fick hämta mig på jobbet igår när jag från ingenstans börjar skaka, svettas och ja, det värsta jag vet: spy! Sen var bollen i rullning.. Hann spy tre gånger på jobbet och när vi kom hem fortsatte under kvällen och spydde sista gången tidigt i morse. Lyckligtvis verkar det vara över nu och det har varit lugnt hela dagen. Det känns väldigt lustigt i magen men jag antar att det bara är brist på mat. Stannar hemma från jobbet imorgon också så att jag inte smittar ner hela jobbstyrkan!
Victor jobbar idag och i natt och det verkar som om han har klarat sig bra, peppar, peppar!
Haft en mysig dag med Clint här hemma. Killen har badat och är nu len som en barnrumpa och luktar gott med!
Sover man för länge på morgonen så blir man slickad på fötterna (eller Victor blir, det är bara hans fötter han når) och sen möts man av den här synen:
"Nu har du två val matte, antingen går du upp och underhåller mig annars hoppar jag upp i sängen och myser med er!"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0