Livet är märkligt, speciellt på natten..

Jag brukar drömma, det gör jag nästan varje natt. Helt knasiga sjuka drömmar där allt är superverkligt, så verkligt att jag brukar traska iväg från sängen. Dock är det väldigt längesedan som jag gick i sömnen, alltså lämnade sovrummet. Det är inte så längesedan som jag i full panik tände taklampa, rystade på Victor och sa men vart är våra andra hundar?? Det ligger ju bara en här!
Victor, som själv inte minns det här, svarade lite yrvaken Vi har bara en hund Fia.. Då gick det upp ett ljus och jag kunde gå och lägga mig.
I natt hade jag en ganska märklig dröm, jag drömde att jag var gravid. Det tokiga var dock att jag glömde bort att jag var gravid och gick ut och festade en hel natt.
Då sa Victor till mig i drömmen:
V: Fia, det där var väl inte så smart?
F: Vadå?
V: Ja, du är ju gravid, då får du ju inte dricka alkohol!
F: Men herregud, det hade jag glömt! Hur ska jag komma ihåg VARJE dag i NIO MÅNADER att jag är gravid???


Mmm.. ibland får man till det :P Den här drömmen kanske säger en del om mig, att jag glömmer bort att jag är gravid och att mitt största bekymmer med att vara gravid är att jag inte kommer komma ihåg det :P

När vi ändå är inne på ämnet så fick jag den glada nyheten idag att Angelica och Jon äntligen har fått sin lilla bebis Joline!
Stoooooort grattis till, troligtvis, världens bästa föräldrar!



Bilden på hela mysiga familjen är tjuvad från Facebook.

Nu lämnar vi bebisämnet och Victor, om du har vågat läsa såhär långt så kan du sluta svettas nu. Jag är inte gravid och ska inte skriva mer om bebisar.


Här kommer en bild på våra nya snygga köksstolar som vi har inhandlat. Jag tänkte ju beställa ett par andra svarta först men dom var för stora och passade inte till bordet. Nu i efterhand är jag glad för det för dom här ifrån EM-möbler är riktigt snygga och sköna!



Jag läste nyss gårdagens aftonblad och där stod den glädjande nyheten att sommaren kommer tidigt igår och att JUNI blir den varmaste månaden! Nu ska man ju ta det här med en nypa salt men det känns ju bra att det inte stod att det skulle regna hela juni i alla fall. Nu när jag för en gång skull ska ha riktig semster menar jag!



Tjoho! Junisemseter here I come!

Om tre timmar tar jag helg vilket känns mycket bra. Imorgon är det dags för Clint att åka till vetrinären och knippsa bort pungen. Hoppas det går bra, återkommer med en bild på honom i tratten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0