Låååååångfredag

Japp, lång är den! Klockan kryper fram!
Är tillbaka på jobbet idag och jag tackar för att det är lugnt för Fia är trött!
Trött i benen, trött överallt! Gick upp 05.30 imorse och jag ska vara uppe tills alldeles för sent i natt. Det kommer krävas en hel del vin för det här känner jag :)


I kväll vankas det lite party! Hemma runt 16.00 och våra kära vänner dyker upp någongång efter 18.00 . Tror ni jag hinner med en power nap? Det skulle behövas. Jag har inte en aning vad jag ska ha på mig heller. Man blir ju inte direkt inspirerad av att kolla ut. Snön vräker ner och mer ska det visst bli.


Ser fram emot kvällen iallafall! Det blir en rejält bunt vänner som kommer ikväll! :D


Glad påsk allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0