Gymgrossisten


Fick en knutta motivation nyss och vipps så hade jag en beställning från gymgrossisten. Gissar att motivationen är borta lagom tills paketet kommer hem :)

Hotellet är fullt och jag ska snart hem och sova en stund innan jag ska upp och åka tillbaka. Hade gärna sovit på hotellet i natt men tanken på att tillbringa natten på en extrasäng uppe i bastun var inte lika lockande som att åka hem och krypa ner brevid Victor. Något jag bittert kommer få ångra när klockan ringer imorgon 05.20 och det känns som jag precis la ner huvudet på kudden.


Var med mamma på stan en sväng i torsdags (och med stan menar jag galleria Kvarnen i Mjölby, jajjemän!) Utbudet av butiker är begränsat men Lindex finns och jag börjar gilla Lindex mer och mer.

Köpte det här linnet för ynka 149 kronor och och är supernöjd!

Lite genomskinlig framsida och perfekt passform.

54 dagar kvar till semester! Suck, jag får nog vänta lite med att börja räkna ner för det där kändes mest deprimerande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0