Förvaring

Undra om jag kan lura med mig min man till IKEA imorgon :) Kanske kan locka med den asiatiska buffén på IKANO-huset.. ;)

Jag skulle behöva styra upp lite, bakom stängda dörrar så att säga. Jag har inga lik i garderoben men en sjujädrans massa grejer!

Jag har ju fortfarande inta packat upp alla mina flyttkartonger och för att skylla på något (annat än latheten) så blir det rörigare och rörigare i garderoben och köksskåpen för varje kartong som tas upp. Jag gillar inte röra, inte ens när den inte syns. I dagsläget så är det svårt att öppna min garderob utan att bli attackerad av ett kläd- och skoberg. Kaoset har även smygit sig in i Victors garderob...oops.


Ett par sådana ska inhandlas och styra upp röran.


Om den här är mer svart än brun så får nog den också följa med hem. Måste ha någonstans att stoppa alla Clints leksaker och ben. Inte för att jag tror att dom får ligga kvar i korgen särskilt länge...


Finns det folk som har det så här i sina förråd?



Det finns ju till och med golvyta kvar!

På fredag ryker min älsklings pungkulor. Clints pung, inte Victors. Jag tror att han vill ha kvar sin och det skulle nog i och för sig Clint också vilja men han får tyvärr inte välja.
Min lille plutt.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

De tycker jag va ett bra beslut! Var ska ni göra det?

2012-04-16 @ 12:42:41
Postat av: Fia

Hos Ritva, det var så bra där sist!

2012-04-16 @ 17:46:43
Postat av: mia

Hon är duktig, praktisera ju hos henne i Motala för 100 år sedan :) clintan kommer bli jätte söt i krage :)

2012-04-17 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0